Traductor

dimecres, 22 d’abril del 2020

El drac golafre

Bon dia a tots i totes! 😊😊 Com han anat aquestes vacances? Esper que súper bé i que les piles estiguin carregades!

Jo us he trobat molt a faltar i tenc moltes ganes de començar. Estau preparats?

Aquesta setmana és la setmana de Sant Jordi, sabeu què vol dir això?

Conta la llegenda que fa molt de temps hi havia un drac, molt fort i valent, que cada dia anava al poble a la recerca de menjar perquè sempre tenia fam, menjava tot allò que li donaven!

Avui la meva proposta és que li haureu de donar menjar al drac perquè estigui feliç.

1. El que haureu de fer primer de tot serà crear el vostre drac. Podeu utilitzar capses de sabates, de cereals...






2. Podeu començar a donar-li coses al vostre drac. Una vegada ja heu creat el drac podeu cercar que podeu donar-li menjar. Pensau que l'objectiu d'aquestes activitats és que els nens i nenes estiguin en contacte amb el comptatge, colors, formes... a través d'objectes del seu entorn. Per això podreu donar-li al drac tot allò que tingueu a mà (bolles de paper de colors, plats, llibres, pinces, gomes...).


3. Ara és moment de contar quantes coses té el drac: 1, 2, 3... Quantes hi ha en total?

                                       UN       DOS      TRES      QUATRE      CINC


4. Podeu analitzar el color d'aquells objectes que heu triat. De quin color és?

TARONJA 
GROC
VERMELL
VERD
ROSA
BLAU
BLANC
NEGRE


5. També podeu analitzar les formes d'aquells objectes similars, en què s'assemblen i en què es diferencien.

Jo he trobat aquests objectes per casa per donar al meu drac:

Una goma d'esborrar de color blanc.

Una joguina en forma de pizza.

Mirau que tenen la mateixa forma!


Una peça de construccions de color verd.


Un motlle per fer pastissos de color gris.


Un rellotge de color vermell.


Un plat de color blau.


Una peça de construcció de color blau.


Un tovalló de paper de color blanc.



Em mostrau que ha agafat el vostre drac? Us record el meu correu on em podeu enviar el resultat d'aquesta activitat lourdesgm26@gmail.com.


Petons i abraçades! 💜

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada