Traductor

dimecres, 25 de març del 2020

Pintam bufant!

BON DIA A TOTHOM!!!

Com estau, nins i nines? Jo estic MOLT CONTENTA! Sabeus perquè? Perquè na Mar m'ha anat passant algunes fotos i videos 🙈 vostros i em va fer MOLT FELIÇ haver-vos vist! 😊

Estic molt contenta de que no atureu de fer cosetes i sobretot que mos-ho faceu arribar! GRÀCIES! 🤗

Esteis preparats per les activitats d'avui?
Mirau, per l'activitat d'avui ens haurem de posar les bates.

Mirau, vos enrecordau quan vam pintar bufant els nostres cabells??

https://cpsantferrandesesroques26.blogspot.com/2020/02/sessions-amb-na-sara.html?m=1

Doncs avui sereu uns artistes. Podeu fer un quadre ben colorit bufant perquè ha començat la primavera i també perquè és molt important treballar el buf!
- Siii. Podeu utilizar colors ben alegres!

Que necessitam?


- 1 palleta
- Full de paper.
- Pintures.

Un cop tenim el material llest, només ens queda diluir una mica la pintura amb aigua i anar-la posant sobre el paper per a que els nostres fills/es, amb les paelletes vagin fent formes i dibuixos diferents.


Un dels resultats que us pot sortir, pot ser d'aquest tipus:



BENVINGUDA PRIMAVERA, ARTISTES!🌺

UNA ABRAÇADA BEN GRAN!🤗

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada