Traductor

dijous, 30 d’abril del 2020

AQUEST CAP DE SETMANA

BON DIA A TOTS I TOTES!

ARA TINDREM ALGUNS DIES DE VACANCES! ESPERO QUE DISFRUTEU MOLT!

PER AQUESTOS DIES US PROPOSO EL SEGÜENT:

- JUGAR A FER DE MÒMIES.

EMBOLICAR-NOS AMB PAPER DE WC I FER COM SI FÓSSIM MÒMIES. SI NO ES VOL FER AMB PAPER DE WC, ES POT FER AMB UNA TELA DE LLENÇOL.



ÉS MOLT DIVERTIT!


- CELEBRAM EL DIA DE LA MARE!

PODEU REALITZAR ALGUNA DE LES MANUALITATS QUE HEM PROPOSAT.

EL DIUMENGE, ÉS IMPORTANT FER-LA SENTIR MOLT IMPORTANT. VOS PROPOSO PREPARAR-LI UN ESMORZAR ESPECIAL! PODEU:
  1. PARAR LA TAULA AMB DECORACIÓ DEL DIA DE LA MARE.
  2. PREPARAR UNA TARGETA ESPECIAL.
  3. CUINAR L'ESMORZAR PREFERIT DE LA VOSTRA MARE
  4. SOBRETOT, MIMAR-LA MOLT!





- BALLAR LA CANÇÓ E RAM SAM SAM AMB EN MIC







- SOBRETOT GAUDIR AMB LES SORTIDES A PASSEJAR I JUGAR I JUGAR MOLT!

Avui és DIJOUS 30 d'Abril

BON DIA BOIXES I BOIXOS!
ENS TROBEM AL DARRER DIA DE CLASSE D'AQUESTA SETMANA, JA QUE DEMÀ COMENÇA EL MES DE MAIG I EL DIA 1 ÉS FESTA. PER TANT AVUI, HEM DE GAUDIR MOLT DE VEURE'NS JA QUE FINS DIMARTS NO ENS TORNAREM A TROBAR PER AQUÍ...

PRIMER DE TOT, ENS DESITJAREM UN BON DIA AMB LA CANÇÓ "HOLA, HOLA QUÈ TAL I COM ESTÀS?"




JA HEU COMPTAT QUANTS COMPANYS I COMPANYES HAN VINGUT A CLASSE? DONCS ARA ÉS EL MOMENT DE MIRAR QUIN DIA DE LA SETMANA ÉS, AMB EL RAP DELS DIES DE LA SETMANA...


I AVUI, QUIN DIA ÉS?



AVUI ÉS DIJOUS, 30 D'ABRIL DE 2020

EL DIJOUS, TENIM PSICOMOTRICITAT AMB EN MARC 

I ENCARA QUE NA LOURDES SOL VENIR EL DIVENDRES, ENS HA PREPARAT UNA ENTRADA DE LÒGICA I LECTO PER AVUI!


PERÒ ABANS, HEM DE MIRAR QUIN TEMPS FA? CANTAREM LA CANÇÓ DEL PASTORET! ESTAU PREPARATS?



I AVUI QUIN TEMPS FA? 

RECORDA QUE AQUESTA SETMANA JA ENS TROBEM AL DARRER DIA D'ESCOLA AIXÍ QUE COMPTE QUANTES BOLETES HAS POSAT A CADA POT.

QUANTS DIES DE TEMPESTA HEM TINGUT AQUESTA SETMANA?
I DE VENT?
QUANTS DIES DE SOL?
I DE SOL I NÚVOLS?
QUANTS DIES DE PLUJA HEM TINGUT?

I ARA ÉS EL MOMENT DE COMPARTIR MOMENTS AMB ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES. AQUÍ TENIU UN TAST DEL QUE ESTAN FENT ELS VOSTRES AMICS I AMIGUES:

- EN SALVATORE HA FET L'EXPERIMENT DEL VOLCÀ!


- EN DIEGO, HA TREBALLAT EL BUF I HA FET L'EXPERIMENT DELS COLORS!


- EN YAHYA TAMBÉ HA EXPERIMENTAT AMB ELS COLORS, HI HA TREBALLAT EL BUF AMB NA SARA I NA PEPPA PIG!

- NA MALENA HA TREBALLAT EL BUF AMB LES BIMBOLLES DE SABÓ 

- EN MARIO HA GAUDIT MOLT EXPERIMENTANT AMB ELS COLORS.



I ARA SÍ! HA ARRIBAT EL MOMENT DE FER PSICOMOTRICITAT, AQUÍ TENIU L'ENLLAÇ PER ACCEDIR A LA SESSIÓ:


COM HA ANAT PSICOMOTRICITAT? SEGUR QUE BÉ, A MÉS ARA QUE JA PODEU SORTIR A PASSEJAR, LES VOSTRES CAMES JA DEUEN ESTAR BEN ENTRANADES!

UNA VEGADA HEM FET PSICO, ÉS EL MOMENT D'ENTRAR AL BLOC DE NA LOURDES QUE ENS HA DEIXAT UNA ENTRADA XULÍSSIMA DE LÒGICA I LECTO. AQUÍ TENIU L'ENLLAÇ:


I ARA SÍ, VOS VOLIA COMENTAR, QUE EL PROPER DIUMENGE DIA 2 DE MAIG, ÉS EL DIA DE LA MARE, AIXÍ QUE NA MARIA I JO HEM PENSAT ALGUNES PROPOSTES PER FER. JA SABEU QUE TENIU UNS QUANTS DIES PER FER-LA NO CAL FER-LA AVUI, JA QUE EN MARC I NA LOURDES JA ENS HAN DEIXAT MOLTES FEINETES😉

PROPOSTES DIA DE LA MARE

- AMB PASTA DE SAL O ARGILA BLANCA

RECORDA LA RECEPTA DE LA PASTA DE SAL

2 GOTS DE FARINA
1 GOT DE SAL
1 GOT D'AIGUA

DESPRÉS LA POTS FICAR AL FORN A UNS 60º, DURANT UNES QUANTES HORES. SI POSEM UNA TEMPERATURA MOLT ELEVADA, A VEGADES ES QUEDEN BLANES AMB EL TEMPS

 COLLARS AMB LA NOSTRA PETJADA. SI VOLS POTS TENYIR-HO AMB COLORANT PER DONAR UN COLOR ESPECIAL A LA PASTA.


UN BOL PER GUARDAR LES JOIES



- UNA TARGETA AMB LA PARAULA MAMA

HAURÀS DE RETALLAR LES LLETRES DE LA PARAULA MAMÁ I FOTOGRAFIAR-TE AMB ELLES, IGUAL QUE FAN AQUESTS BOIXOS:



- UN COLLAGE AMB MOLTS PETONS

  1. FES-TE UNA FOTOGRAFIA ENVIANT UN PETÓ.
  2. DESPRÉS RETALLA MOLTS CORS DE DIFERENTS MATERIALS, CARTOLINES, REVISTES, DIARIS, ETC.
  3. PINTA EL FONS DEL COLLAGE DEL COLOR QUE MÉS T'AGRADI, QUANT ESTIGUI SEC, AFERRA LA TEVA FOTOGRAFIA I ELS CORS.
  4. ESCRIU EL TEU NOM.
  5. FINALMENT VERNISSA EL COLLAGE.


VOS AGRADEN LES PROPOSTES? ESPERO QUE SÍ, ESCULL UNA D'ELLES PER FER UNA SORPRESA A LA VOSTRE MARE EL DIUMENGE!

I ARA SÍ, HA ARRIBAT L'HORA DEL CONTE! ESTAU PREPARATS? AVUI CONTAREM EL CONTE "PER QUATRE CANTONADES DE RES"






I PER ACOMIADAR LA SETMANA COM CAL, NA MARIA I JO VOS VOLEM FER UNA SORPRESA. 


UN DIPLOMA PER DONAR-VOS L'ENHORABONA PEL VOSTRE COMPORTAMENT DURANT AQUEST CONFINAMENT!
PODEU DESCARREGAR-HO A AQUEST ENLLAÇ:

https://drive.google.com/drive/folders/1xRVoPpOH9tOHcJr7oYOrFBL_TDWnTgoS?usp=sharing



ENHORABONA A TOTS I TOTES!





























BON CAP DE SETMANA BOIXOS I BOIXES, ENS VEIEM DIMARTS!

ENTRENAM LA MEMÒRIA VISUAL

Bon dia boixos i boixes! Com estau? Com ha anat aquest cap de setmana? Esper que súper bé!

La meva proposta per avui té l'objectiu d'entrenar la memòria visual. Això ens ajudarà a:
  • Aprendre les lletres i els nombres.
  • Llegir i escriure paraules.
  • Seguir instruccions.
  • Localitzar objectes en l'espai.

A continuació us proposaré un conjunt d'activitats que us ajudaran a potenciar la vostra memòria visual. Estau preparats?

1. Trobar parelles. Aquesta activitat es pot realitzar amb jocs de cartes, objectes que tingueu per casa, formes, lletres... Jo l'he fet a partir del joc "virus".




2. Passejos d'observació. Pot el nen recordar 4 coses després d'una caminada? Podem aprofitar ara que podem sortir a donar petits passejos prop de casa per fer preguntes als nens i nenes. Podem demanar que es fixin en allò que veuen al seu voltant, podem identificar, assenyalar o discutir objectes, conceptes, accions o situacions durant el passeig. Quan tornam a casa podem fer preguntes sobre allò que hem tractat al passeig, per potenciar la seva memòria.




3. Usar una pissarra o un paper per a fer un dibuix o figura geomètrica. Primer podem fer que copii la forma que hem fet nosaltres. Després podem augmentar la seva dificultat, podem cobrir-ho i demanar al nen que el reprodueixi usant la seva memòria.



4. Fer lletres, nombres i paraules amb plastilina o paper.

                          

5. Els objectes sobre la taula. Aquest joc consisteix a prendre diversos objectes que siguin coneguts pel nen i col·locar-los tots sobre una taula. Després es cobreix la mesada amb una tela i se li demana al nen que intenti recordar la quantitat més gran d'objectes que hi ha sobre la taula.

   


6. On és la pilota? Hem d'amagar la pilota a un got i després moure els gots. Els nens i nenes hauran de fixar-se i trobar on és la pilota. Primer ho podem fer amb dos gots i després amb tres.

            


                           

Aquestes són activitats que estimulen la memòria visual en els nens i nenes però hem de fer-les sempre com un joc i no llevar-li l'esperit lúdic a l'activitat. Recordau que són orientacions i que no s'han de fer totes, si no només aquelles que us facin més ganes o us motivi més.

Si les feis, em podeu enviar el resultat d'aquesta activitat al meu correu lourdesgm26@gmail.com.

Petons i abraçades! 💜