Traductor

divendres, 11 d’octubre del 2019

La Tardor

Les estacions a l'educació infantil són una eina fonamental per treballar els sentits. Per això, aquestes setmanes hem fet múltiples tallers per descobrir el que implica l'arribada de la Tardor.

A l'assemblea, mitjançant contes i cançons, hem pogut introduir-la, n'hem parlat, però ens mancava viure-la. Per això vam decidir anar a la recerca de pistes sobre la tardor, així que vam decidir sortir al pati i vam trobar una figuera que havia començat a perdre fulles!



Vam agafar fulles de la figuera, i també algunes llimones que s'havien caigut del llimoner, d'aquesta manera, també vam poder descobrir els diferents espais amb que conte l'escola. Una vegada vam arribar a classe, en vam crear un espai per tenir durant tota la Tardor.


A l'aula també hem aprofitat per introduir els colors de la Tardor, i així emprar múltiples tècniques en diferents raconets. Entre ells hem treballat la témpera, la témpera sòlida, la plastilina i els llapis de colors.

Posem fulletes al terra de l'aula amb plastilina.

Pintem amb témperes.




Pintem amb pintura sòlida.

A més també hem treballat les fruites de la tardor, mitjançant un taller sensorial. Hem descobert fruites que no coneixíem com la magrana, hem treballat la motricitat fina pelant una taronja, hem provat i pelat castanyes i tot, simplement pel plaer de descobrir junts!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada